niedziela, 6 stycznia 2013

Masz jakiś problem?

Po dłuższej przerwie powracamy do pisania.... kontynuując wątki subkultur tym razem pod ostrzał trafią dresiarze....




Są istotami wysportowanymi,  bardzo skuteczni w negocjacjach w cztery oczy. Lubi przypierdolić. Często martwi się o potrzeby innych pytając czy mają problem. Jego hobby to spędzanie czasu na klatce schodowej. Tam razem z innymi dresami kształtuje język ojczysty oraz przedstawia swój pogląd na świat. Podczas jednej wypowiedzi każdy dres jest zobowiązany użyć co najmniej jednego słowa na "kurrr..."
Sens życia dresiarzy polega na wyrywaniu jak największej liczby dupeczek , jak najczęstszym szpanowaniu, jebaniu swoich wrogów. Wrogami dresiarzy są wszyscy ludzie, którzy mają większy iloraz inteligencji, niż dresiarze, czyli po prostu wszyscy inni ludzie.


Słownik dresiarskiego
Język polski Język dresiarski
Dzień dobry! Na chuj się, kurwa, patrzysz? Wyjebać ci, cwelu?
Cześć! Siemano, Yo, Elo!
Przepraszam bardzo! Która godzina? Dawaj, kurwa, zegarek, szmato! Nigdy go, kurwa, nie odzyskasz! Na chuj taki ryj robisz? Na chuj się, kurwa, patrzysz? Wyjebać ci, kurwa?
Mógłbyś mi pożyczyć troszkę pieniędzy? Dawaj hajs, kurwa! Co ty, kurwa, sobie myślisz? Myślisz, że, kurwa, bezpieczny, kurwa, jesteś, kurwa? Na chuj masz taki krzywy ryj? Wyjebać ci, kurwa? Szmato! Dawaj hajs, kurwo!
Uważam was za niezwykle inteligentnych i wartościowych członków społeczeństwa. Kujony i frajery, kurwa...
Ładnie wyglądasz Zajebista z Ciebie, kurwa, dupa, bejbe. Fajna z Ciebie dupa z mordy kurwa
Czy zechcesz ze mną zatańczyć? Zakurwisz w dens bejbe?
Kocham cię Zajebałem się w tobie po chuj.
Kończąc, pozdrawiam Cię serdecznie. I chuj, kurwa, 3m się, ziom.
Przepraszam, czy mógłbyś troszkę się odsunąć? Wypierdalaj stąd, w pizdu, kurwa, bo ci wyjebię, chuju!
Przepraszam bardzo, jak dojdę na ulicę Głogowską? Kurwaaaa! Chuju zajebany! Mów, kurwa, gdzie ta, kurwa, wyruchana Głogowska, kurwa, jest! Pokazuj mi, kurwa!
Dzień dobry! Poproszę jedną puszkę piwa. Yo man, kurwa! Browara jednego mi daj, kurwa! Popatrz na mnie jak do ciebie mówię, kurwa! Na chuj się patrzysz? Uważasz, że za młody na alkohol, kurwa, jestem? Wyjebać ci, kurwa? Dawaj browara albo ci mordę w kafelki wprasuję, synu dziwki portowej.
Czy byłby pan uprzejmy podać mi tamto ubranie? Ty kurwisty pizdoklepie, zarzuć mi, kurwa, dresem! KURWA OGŁUCHŁEŚ!? No ja pierdolę, zaraz kutasowi zajebię! Na co się, kurwa, patrzysz?! Kurwa, dresy, kurwa?! Pierdolona dziwka! Kurwa, dasz mi to jebane ubranie, czy mam, kurwa, Ci zajebać fleka na japę?
Odczuwam dyskomfort z powodu silnego bólu głowy. Poproszę o jakiś skuteczny lek przeciwbólowy. Kurewsko mnie baniak napierdala. Zapodaj mi, kurwa, jakiegoś zajebistego procha jak nie chcesz wpierdolu.
Nie spisali się, zepsuli, przewrócili się i uciekli. Spierdolili, spierdolili, spierdolili się i spierdolili! kurwa...
Czy obsłługujacie karty MasterCard?Kurwa! Obsłużycie wy mi, kurwa, tę kartę od mojego starego, kurwa? Na chuj się tak lampisz, Ty, kurwa, kujonowaty pizdoklepie! Pedale, kurwa! Mam, kurwa, kartę od starych, bo im, kurwa, zjuchtałem, więc mi ją obsłużcie, kurwa! I wypierdalajcie mi w pizdu z kartami Wiza, czy jakoś tak, do chuja, kurwa!
Czy zechcesz poczęstować się papierosem? Masz zajawkę na szluga, kurwa, ziom?
Zrozumienie wierszy Krzysztofa Kamila Baczyńskiego bywa trudne dla młodych ludzi. Mało mnie chuj nie strzelił, jak czytałem to, kurwa, pierdolenie. Ani ja, ani nikt, kurwa, z ziomów, nie zczaił, o co tam, kurwa, halo.
Uważam, że Mozart był wybitnym kompozytorem; skomponował wiele niesamowitych utworów muzycznych. Mocart to był dopiero, kurwa, oporowy przeziom; zrobił od chuja dzwonów na fona.
Długie kolejki w osiedlowych sklepikach napawają mnie irytacją. Kurwa, zaraz mnie chuj, kurwa strzeli. Nie wyrobię, kurwa, zaraz komuś wypierdolę.
Czuję się dzisiaj niezwykle zrelaksowany i wypoczęty. Odleciałem, kurwa, w chuj.
Pan raczy żartować. Pojebało cię, pedale?! Zajebać ci?!
Dzień dobry, panie komisarzu, nie mam nic wspólnego z zaistniałą sytuacją. To nie ja, kurwa, weź się odpierdol.
Zobacz jaki śmieszny artykuł znalazłem na Nonsensopedii. HAHAHAHA!!! Ziomy, kurwa, wbijajcie! Ale zajebisty w pizdu tekst na nonsie, kurwa wytrzasnąłem! A teraz patrzcie na koksa, kurwa, tu dodam „kurwa”, a tu „chuj”. I kurwa teraz to jest zajebiste!
Spójrz, ta kobieta jest trochę przy kości. Kurwa co za spasiony pasztet.
Mam ochotę na stosunek płciowy. Ja pierdolę, jak bym dziś coś wyruchał, kurwa!
Ta prostytutka jest niezwykle atrakcyjna. Jaka, kurwa, wykurwista ta kurwa!
Przepraszam, czy moglibyśmy odbyć stosunek seksualny, moja kochana? Dawaj dupy, kurwo.
Mamy dzisiaj niezbyt ładną pogodę. Kurwa, piździ jak chuj.
Mamo, czy mogłabyś pożyczyć mi pieniądze? Matkaaaa! Kurwa, zarzuć mi szmalem. Słuchaj, kurwa, jak do ciebie mówię! Dawaj hajs, albo ci wpierdolę.
 
 
 
 
 
To pierwszy post po długiej przerwie dlatego nie mam zbyt dużej weny, tekst inspirowany nonsensopedią.

Pozdrawiam Dres Gonzo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz